Piątkowe popołudnie przyniosło awarię w sieci Plus. Klienci zielonego operatora zgłaszali, że nie mogą korzystać z Internetu problemy z Internetem. Na szczęście problemy nie trwały długo.
Dzisiaj (5 listopada 2021 roku) około godziny 12:30 gwałtownie wzrosła liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl dotyczących sieci Plus. Jej użytkownicy skarżyli się na brak dostępu do Internetu, a niektórzy również na brak możliwości dodzwonienia się. Awaria dotknęła wielu miejsc w całej Polsce, a liczba zgłoszeń w szczycie przekroczyła 11 tysięcy (poniżej wykres z godziny 13:30).
Pod jednym z komentarzy niezadowolonego klienta na profilu Plusa na Facebooku pojawiła się odpowiedź operatora:
Sytuacja jest nam znana. Przepraszamy za te niedogodności. Nasi technicy pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności sieci. Sugerujemy tymczasowo przelogować urządzenie do trybu 2G.
Na szczęście dla klientów sieci Plus, problemy okazały się krótkotrwałe i już w większości miejsc ustąpiły. Nie wiemy, co było przyczyną awarii.
Zobacz: Plush na święta to 100 GB za darmoZobacz: Plus i Plush rozdają świąteczne prezenty w ofertach na kartę
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas naGoogle NewsŹródło zdjęć: Downdetector.pl
Źródło tekstu: Downdetector.pl
Tagi:internetinternet mobilnyplusplus awaria