Plus to trzecia sieć z Wielkiej Czwórki, która wprowadza do swojej oferty usługę eSIM. Nowością jest również możliwość podpisywania umów w punktach sprzedaży na ekranie tabletu.
Technologia eSIM w Plusie
Dzięki wdrożeniu karty eSIM, klienci Plusa będą mogli w pełni wykorzystać możliwości swoich smartfonów bez konieczności umieszczania w telefonie standardowej karty SIM. By rozpocząć korzystanie z wirtualnej wersji karty SIM, wystarczy zeskanować otrzymany od Plusa kod QR. Następnie karta eSIM jest pobierana przez Internet i zapisywana na telefonie w postaci specjalnego profilu (profil eSIM) w pamięci telefonu. Technologia eSIM wprowadzona w Plusie jest zgodna z powszechnie akceptowaną na świecie specyfikacją GSMA, co sprawia, że w Plusie będą działały wszystkie telefony, które ją obsługują.
Zobacz: Orange ma ponad 100 tysięcy aktywnych kart eSIMZobacz: Otvarta zapowiada eSIM. A kiedy w Plusie?
Smartfony dostępne w portfolio operatora, na których możliwa jest instalacja eSIM, to Samsung Galaxy S21 5G, Samsung Galaxy S21+ 5G, Samsung Galaxy S21 Ultra 5G, Samsung Galaxy S20 Ultra 5G, Samsung Galaxy S20+ 5G, Samsung Galaxy Note20, Samsung Galaxy Z Flip, Samsung Galaxy Z Flip 5G, Samsung Galaxy Z Fold2 5G, Huawei P40 i Huawei P40 Pro.
Równolegle z wdrożeniem eSIM operator prowadzi także prace nad udostępnieniem klientom możliwości korzystania z tej technologii na smartwatchach.
eSIM będzie dostępny dla wszystkich!
Usługa eSIM będzie dostępna w Plusie w najbliższych dniach. Z karty eSIM będą mogli skorzystać wszyscy klienci indywidualni oraz biznesowi sieci Plus, zarówno abonamentowi, jak i użytkownicy ofert na kartę. Nowi klienci otrzymają cyfrową wersję karty SIM podczas zakupu oferty Plusa. Osoby już korzystające z sieci Plus będą mogły wymienić klasyczną kartę SIM na eSIM w salonie lub za pośrednictwem strony internetowej plus.pl, logując się na swoje konto.
Pierwsze 5 wymian karty eSIM w każdym okresie rozliczeniowym jest bezpłatne. Koszt kolejnych jest zgodny z cennikiem właściwym dla danego rodzaju oferty.
Podpis umowy na tablecie
Zgodnie z przyjętą w Grupie Polsat Plus polityką dbania o środowisko naturalne, Plus wprowadza możliwość podpisywania umów na tablecie w formie elektronicznej. Podpisana tak umowa będzie przesłana na podany przez klienta adres e-mail. Bezpieczeństwo zapewni kwalifikowana pieczęć oraz kwalifikowany znak czasu, zgodne z europejskim rozporządzeniem eIDAS.
Elektroniczny podpis to przede wszystkim szybkość i wygoda obsługi klientów oraz oszczędność ich czasu. To także korzyści związane z ochroną środowiska – mniejsze zużycie papieru, a więc i wyciętych drzew. Jest to rozwiązanie całkowicie bezpieczne, jeśli chodzi o obieg dokumentów i dane osobowe klientów. Dodatkowo klienci zyskają stały dostęp do dokumentów w formie elektronicznej (e-mail).
Rozwiązanie to obecnie jest już dostępne w wybranych punktach sprzedaży Plusa, a od września planowane jest jego wdrożenie w salonach w całej Polsce. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie usługi również dla klientów Polsat Box.
Zobacz: Plus z nowym rekordem szybkości sieci 5G w PolsceZobacz: Kto rządzi 5G, kto rządzi internetem? Plus: teraz Ty rządzisz
AnkietaCzy korzystasz z karty eSIM w smartfonie lub innym urządzeniu?
22%47%27%4%Wszystkich głosujących: 797
Źródło ankiety: Plus uruchamia usługę eSIM
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas naGoogle NewsŹródło zdjęć: Plus
Źródło tekstu: Plus
Tagi:esimpluspodpis na ekranie dotykowympodpis na tablecieplus esimesim w plusie